dinsdag 24 mei 2022

DAG LIEVE ZENNA

 


 

Lieve Zenna

 

Dag lieve blonde knuffelkont

Dag vrolijke kwispelstaart

Dag vele haartjes op het kleed

Dag neusjes op het raam.

 

Geen vrolijk welkom bij de deur

Geen lekkere roze kriebelbuik

Geen koppie op mijn schoot

Geen enthousiaste blik.

 

Dag lieve, kleine hond

Wat was het fijn met jou

Doe je best op school

Maar maak ook veel plezier.

 

Doe je best in iemands toekomst.

Wees haar ogen of de zijne

Ben een buddy en een vriend

Wees geduldig naast hun benen.

 

Ik zal je missen kleine Zenna,

Je zachte oortjes, je zielige blik

Altijd een knuffeltje in je bek

Je fear of missing out!

 

Alleen ga ik naar huis

Met tranen in mijn ogen

Mijn paarse hart kan alleen maar hopen

Dat jou baasje straks contact wil.

 

Zodat we ooit in de verre toekomst

Weer een keertje je lieve oogjes

En je zachte blonde oortjes

Een heerlijke knuffel kunnen geven.

 

Liefs Marianne

3 opmerkingen:

  1. Wat prachtig verwoord Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Marianne #kippenvel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg het er zelf ook al moeilijk mee 😒 mooi geschreven Marianne, het komt binnen 😊

    BeantwoordenVerwijderen

HOME SWEET HOME

Foto:  Jomme, Zenna en Ozzy bij de voordeur  kijkend naar buiten. Af en toe lopen alle beesten mee op de wandeling. Het is alweer een aantal...