maandag 28 februari 2022

STADSBEZOEK

Het was weer tijd voor een stadsbezoekje.
We zijn met de auto naar het station in Vlissingen gereden en met de trein naar Middelburg gegaan. Duurde wel 6 minuten!!!!
Daar aangekomen hebben we gewacht op de twee juffen. Ze waren weer erg lief al hebben ze geen zak met lekkers op hun buik hangen. Maar vrouwtje gelukkig wel. Ik mocht mijn kunstjes weer laten zien hoor. Trein in en uit, bus in en uit, winkel in en af blijven liggen, honden en duiven negeren, plassen in de goot en als toetje terrastraining. Ze waren weer erg tevreden want ik deed alles volgens de regeltjes en ze waren alle drie trots op me.

Nu eerst op 9 maart naar Utrecht voor de keuring en daar castreren ze me ook meteen. Wat dat precies inhoud wil ik niet weten zegt vrouwtje dus ik laat het maar over me heen komen.

foto: Zenna ligt af in de sportwinkel.
Foto: Zenna zit met op de achtergrond het 
stadhuis van Middelburg

Op 12 april heb ik mijn eindloopje om te kijken of ik klaar voor de honden Universiteit ben.
Ze vonden alleen dat ik erg op mijn vrouwtje gericht ben. Ik moet in de komende weken maar eens met iemand anders gaan lopen dus nu mag ik ook af en toe met Anita uit. Die ken ik wel hoor en die is ook heel lief.

Na het afscheid van de juffen zijn we met de bus weer naar huis gegaan. Nou ja naar het station in Vlissingen natuurlijk want daar stond de auto nog. Duurde ditmaal wat langer dan 6 minuten hoor. We hadden beter de trein terug kunnen nemen maar het had vast weer iets met training te maken denk ik.

's Avonds in bed drong het opeens bij het vrouwtje door dat mijn afscheid nu wel dichtbij komt. Ze moest er een traantje om wegpinken omdat ze me toch wel erg gaat missen denk ik!

Ik ben ook gewoon een hartstikke leuke, gezonde en lieve blonde hond.

Foto. Ik kijk vrouwtje aan in de bus.



1 opmerking:

  1. Super goed hoor en wat leuk dat je nu met Anita gaat wandelen. Dat komt helemaal goed met jullie hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

HOME SWEET HOME

Foto:  Jomme, Zenna en Ozzy bij de voordeur  kijkend naar buiten. Af en toe lopen alle beesten mee op de wandeling. Het is alweer een aantal...