maandag 26 juli 2021

SLAPEN

Foto: Zenna ligt gestrekt met voorpootjes gekromd
op de stretcher.

Het is lekker weer geweest de afgelopen tijd. De baasjes zochten als afkoeling het zwembad op maar ze hebben nog nooit gevraagd of wij ook een duik wilden nemen. Verder dan vanaf de rand toekijken zijn we nog niet gekomen. Dus ik zoek me verkoeling in de schaduw van de boompjes. Maar die schaduw is nooit op de zelfde plek dus ik verkas mee. Bij de buiten bench hebben ze een mooie parasol gekocht dus daar heb ik ook een mooie lig plek in de schaduw. 

Maar de lekkerste plek is de stretcher die onder het afdakje staat. Daar plof ik regelmatig neer voor een schoonheidsslaapje!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

HOME SWEET HOME

Foto:  Jomme, Zenna en Ozzy bij de voordeur  kijkend naar buiten. Af en toe lopen alle beesten mee op de wandeling. Het is alweer een aantal...